noorderlinge
Home » Klachten

Klachten

Goede service is voor ons belangrijk. Daarom besteden wij grote zorg aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, stellen wij het op prijs als u ons dit laat weten. Klachten over onze dienstverlening nemen wij serieus. Met uw melding kunnen wij zorgen voor een passende oplossing en onze dienstverlening verbeteren.

Overleg eerst met uw adviseur
Meldt uw klacht altijd eerst bij uw adviseur. Hij behartigt uw belangen en is uw eerste aanspreekpunt. Vaak kan uw adviseur het probleem snel voor u oplossen.

Uw klacht indienen bij Noorderlinge verzekeraars
U kunt uw klacht ook bespreken met onze medewerkers. Zij proberen samen met u tot een oplossing te komen. Komt u er niet uit? Dan kunt u zich schriftelijk richten tot tot onze directie. Alle klachten worden in overleg met onze directie behandeld volgens onze klachtenprocedure.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Bent u het niet eens met het definitieve standpunt van de directie? Dien dan uw klacht in bij het Klachtinstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD is hét onafhankelijke loket voor het behandelen van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. KiFiD neemt geen klachten in behandeling die niet eerst aan ons zijn voorgelegd. Vanzelfsprekend kunt u zich ook altijd wenden tot de burgerlijke rechter.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG  Den Haag
Telefoon  : 070-3338999
Website  : www.kifid.nl
Aansluitnummer Noorderlinge verzekeraars: 300.013724

Vragen?
Neemt u dan contact op met onze klachtencoördinator, telefoonnummer
088 – 00 77 000 of e-mail klacht@noorderlinge.nl

Daarom kiest u voor Noorderlinge verzekeraars
  • Sinds 1850
  • Optimale dienstverlening
  • 400 adviseurs
  • Zeker van Elkaar